HTML

Malacfül-malacorr

Friss topikok

-Fejbeba *** lak a kosárral!- kedveskedett a bolti alkalmazott

2012.10.03. 09:07 Malacfül

shopkeeper_1349245708.jpg_432x648

    A fenti vevőnevelő mondatot abban a boltban hallottam, ahol tegnap úgy megörültem a kendermintás szójaszeletnek. http://malacful.blog.hu/2012/10/02/cannabisos_szojaszelet    A reggeli nyomakodásban jópár középiskolás igyekezett vásárolni és a kis kosarak, bizony, elfogytak. Pontosabban, dehogy fogytak el: volt belőlük egy falkányi a "pakolópulton". A forgósorompó -öröm egy mozgáskorlátozottnak a léte- melletti kerekes kosártartóban egy darab sem volt. A fiatalok tehát kosár nélkül hatoltak be a fogyasztói társadalom eme templomába, hiszen legalább három plusz lépést kellett volna tenniük a kosárért, vagy tolható kocsit ragadniuk.

   Az egyik alkalmazott - akkor még azt hittem eladó- rászólt az egyikükre:
   -Kosarat is kellene vinni!
   -Ki néne tenni őket a helyére!- így a nyegle suhanc.
   -Mit képzel ez magáról?!  -kezdett kiabálni az eladónak látszó valami. Méghogy helyre kéne rakni! Dühöngött a pénztárban ülő kolléganője felé haladva a valami.
   -Khm. Majd akkor én helyre teszem őket, hiszen én vagyok a vevő, ráérek.- mondtam (Oh, az én nagy pofám.) És meg is tettem. Hányszor vittünk mi ott vissza kosarakat! Hánysszor rendezgettük a kocsikat Anyucival!


 Tényleg három lépés, és az egymásba tett kosarak nem estek jól a derekamnak.

   -Megyek már. Elézést. Csinálom, tessék hagyni. -pattant ki a kasszából szabadkozva a roma eladólány. A másik kupac kosarat ő tette helyre. Ezzel akár meg is oldódhatott volna a nagy bevásárlókosár-incidens, de Durrogi még mindig nem hagyta abba. Ekkor hangzott el a címben idézett mondat is, valahogy így:

  -Kinek képzeli ez magát?!  Majd jól fejbeb...-lak a kosárral!
  -Kereskedelmi mentalitás,  mi? Gratulálok, büszke lehet magára! -szóltam be neki, majd  a szótlanul hápogó alkalmazottat nézve távoztam.

Hiba volt. Miért kellett jártatni azt a nagy pofámat?!
Vajon ő is olyan szarul érzi magát, mint én? Érdemes volt trollkodni a trollal? Naná, hogy nem.

  Hiányozni fog az a bolt. Volt már ott nézeteltérése Édesanyámnak egy hepciáskodó prof. Agyatlan von Senkiházy üzletvezetővel. Akkor azt mondta:
  -Mi évtizedek óta ide járunk, az ábécébe. Vezetők jöttek meg mentek, mi vevők itt maradtunk. Godoljon majd erre is, amikor elmegy innen. (Igen, kirúgták, mert másnak is feltűnt a rothadozó árukészlet ésmegszaporodtak a bejegyzések a Vásárlók Könyvében.)

   Én nem vagyok olyan, mint Anyu. kerülni fogom ezt az üzletet. Pedig a Bözske utalványt is elfogadják, de van két zöldséges, két húsbolt , két pék és (nem, nem két) három élelmiszerbolt a közelben. No meg a piac.

   Eddig el voltunk kényeztetve. Két egymást követő üzletvezető ugrálta körül a vevőket, jegyzetelte, hogy mit hiányolunk, és pattogtatta árufeltölteni a dlgozókat.

  Sikerült két hülyéből hármat csinálnom.

 

Szólj hozzá!

Címkék: bolt vevő kereskedelem fogyasztó tahó marhaság troll

A bejegyzés trackback címe:

https://malacful.blog.hu/api/trackback/id/tr64817219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása