HTML

Malacfül-malacorr

Friss topikok

Háromszor vert (volna) át a bolt

2012.08.31. 08:32 Malacfül

   Természetesen nem a bolt próbált meg áthintázni, hanem az egyik új eladó.

   Vezetőváltás volt a közeli kisboltban. Az üzletvezető máshol indít be egy új üzletet, a helyettese a szemközti áruházban dolgozik tovább. Ú aj főnök, a kisfőnök, sőt egy-két eladó is jött velük. Az egyikük véletlenül filét ütött ve a csontos hús helyett a mérlegbe. Nem baj, szaporán kérte is az elnézést a vezető, hiszen új még a kislány.

   Néhány napja ismét összeütközésbe kerültem az új alkalmazottal.

   A kasszánál megelőzött egy alkesz a göngyöleg-jeggyel. megkérdezte adnak-e annyiért sört. A pénztáros hölgy kenyeret és zsömlét ajánlott helyette. többször. majd többször elismételte:

   -A kenyér nem kell neki, csak a sör. Mondtam, hogy vegyen zsömlét, meg kenyeret, de csak a sör kell neki.

    Az akciós újságban meghirdették, hogy 4000 Ft-nyi Erzsébet utalványért 4500 Ft értékű élelmiszert adnak. Az akcióról nem tudott a pénztárossá avanzsált eladó, jó ötlet volt magunkkal vinni a boltba a szórólapot, amin a kasszással együtt olvastuk, értelmeztük a hirdetést ( az akció 3. hetében), majd vezetőt hívott, mert nem tudta, hogy kell érvényesíteni a kedvezményt.

   Nem bírtam cérnával és megkérdeztem tőle: nem erre kéne figyelniük ahelyett, hogy ki mit miért és miből vásárol? Ezzel el is ástam magam a kisasszony előtt.

   Ahogy elhúzott a vezető, észrevettem (jaj, be későn), hogy a blokk nem egyezik:

   A saját márkás napraforgó olaj ára helyett egy drágább ár volt a gépben. Eleinte esküdözött a pénztáros, hogy a polccímkén is annyi van. Sóhajtozott és nézte a sort mögöttem. Visszamentünk és együtt megnéztük. Az eredmény borítékolható volt: én találtam el az árat. No, igen, de ha a gépben annyi van, ő csak annyiért tudja adni. Ez a szabály.
   -Nem ez a szabály. A legalacsonyabb kiírt áron kell értékesíteniük.
  - Hagyjam ott, ha nem kell. Jött a riposzt.
   -Kell, de annyiért, amennyit alá írtak a polcon.

   Ismét vezető, sűrű bocsánatkérések, jóvá írás.

   Még aznap eljátszottam a vadászt édesanyámmal: neki a 3 csomag virsli árát sikerült félreütni. 3 ilyen, 3 olyan termék vásárlása esetén 6 olyan (Ki hitte volna, hogy pont a drágábbik?) került a blokkra.
A mindössze 30 Ft-os probléma ismét vezetőt ért. No, meg az alábbi megjegyzést:

   -Ágikám! Ezzel, a családdal már megint valami baj van.

   Hát, akkor kikértem a vásárlók könyvét és "felmagasztaltam" szegény új kislányt, aki még csak most tanul be.

.

 

Szólj hozzá!

Címkék: tévedés bolt átverés fogyasztó

A bejegyzés trackback címe:

https://malacful.blog.hu/api/trackback/id/tr744743263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása